• Wedstrijdverslag Leones - WSV zondag 15 mei 2023

15 mei 2023
  • Voor Leones was er nog wat te halen vanmiddag, nl. het ontlopen van de nacompetitie. Maar daar zag het de eerste helft helemaal niet naar uit. WSV kon naar harte lust de bal rond spelen zonder daarbij nu echt gevaarlijk te worden. Leones bleef grotendeels op eigen helft en dan wordt het wel erg druk voor de goal. Maar toch lukte het om er 1-0 van te maken. Paul kopte in de 40e minuut en op maat gegeven voorzet van dichtbij in. Leones heeft de eerste helft zegge en schrijft eenmaal een doelpoging gedaan. Ruststand dus 1-0 en terecht gezien het spelbeeld.

Daarna was de focus bij WSV ver te zoeken. Slecht ingrijpen, elkaar vragend aankijken, geen rugdekking en plots was het 2-1. Binnen 5 minuten na rust was het omgedraaid. We stonden erbij en keken erna. En toen begon Leones er natuurlijk in te geloven en deed er een schepje bovenop. Maar dit was zo’n middag waar je 3 uur kunt voetballen maar scoren doe je niet meer. Er werd met weinig beleid aangevallen en we probeerden het wel maar de echte overtuiging spatte er niet van af. Er waren nog wel een paar grote kansen maar het kwam niet meer goed. Leones was geenszins een goed voetballende ploeg en je kan dus stellen dat je gewoon van jezelf hebt verloren. Dat is jammer want het is voor iedereen leuk om het eerste seizoen in de eerste klasse goed af te sluiten.

We hebben nog 2 kansen om dat in te vullen. Volgende week de laatste thuiswedstrijd om 14 uur tegen SDO uit Bussum