• Videoanalist bij WSV?

22 okt 2022
  • WSV wil graag de trainers ondersteunen met videoanalyse. Hiervoor is de Technische Voetbal Commissie op zoek naar een videoanalist.

Profiel
    Ben jij gek van het spelletje, handig met een computers en software maak je je snel eigen? Dan is de rol van videoanalist wat voor jou! Als videoanalist heb je een belangrijke rol in de ontwikkeling van de spelers en de staf van verschillende teams binnen WSV.

In overleg en na afstemming worden en wedstrijden gefilmd. Deze wedstrijden dienen te worden gecodeerd met analysesoftware. De gecodeerde beelden (delen of momenten van de wedstrijd) worden beschikbaar gesteld aan de betreffende trainers en aan de spelers, zodat zij zich beter en sneller kunnen ontwikkelen. We maken hierbij onder andere gebruik van een spelervolgsysteem.

Wat wordt er van je verwacht?

• Opnemen en coderen van wedstrijden, veelal op de zondag middagmiddag.
    • Voorwerk maken van relevante beelden voor trainers en spelers
    • Eigen aandachtspunten inbrengen

Wat hebben wij te bieden?

• Optie: Stage of afstudeerplek
    • Inzet vrijwilligersuren
    • Onderdeel uit maken van de staf van WSV1
    • Persoonlijke begeleiding
    • Scholing in videoanalyse software
    • Gebruik van reeds aangeschafte analysesoftware en camera.

Lijkt het jou leuk om in deze rol onze trainers te ondersteunen?

Neem dan contact op