• Nieuwe website live

13 okt 2022
  • Welkom op onze nieuwe website!

Een half jaar geleden besloten we als voetbalbestuur om over te gaan naar een website gebaseerd op en gekoppeld aan sportlink. Dit betekend een groot gemak als het gaat om het tonen van wedstrijden, rangen & standen, teamstatistieken maar ook vrijwilligersdiensten. Vooral achter de schermen voor de mensen die dit voorheen verzorgden betekend het meer efficiëntie en meer slimme koppelingen tussen website, tv, app en sportlink.

Op deze nieuwe pagina heb je het gemak als team om op jouw teampagina alles te kunnen vinden wat betreft wedstijden, uitslagen, statistieken over eerder gespeelde wedstrijden en standen. Daarnaast zijn op de pagina de planning van de vrijwilligersdiensten (bar en wedstrijd) te vinden van de zaterdag en de zondag.

• Sportlink, website en de voetbal.nl app

Door het in gebruik nemen van de website en de al reeds bestaande voetbal.nl app welk 80% van onze leden al actief gebruikt, kunnen we via sportlink meer zaken geautomatiseerd delen met onze leden. Of dit nu gaat om een ledenvergadering of de communicatie over het moeten draaien van een wedstrijd- of bardienst. Alles kan via de app ingekeken worden op de persoonlijk pagina van de app. Meer uitleg hierover kan je vinden op onze site onder Vereniging.

Wij hopen met deze ontwikkeling de communicatie te verbeteren vanuit de club en de KNVB naar jullie leden.

Kortom gemak voor iedereen binnen WSV.

• Vragen?
    Mocht u tegen vragen aanlopen in het gebruik van de app of website kunt u contact opnemen met: redactie.voetbal@wsv-apeldoorn.nl

Mail de redactie