• Apeldoorn Cup 2022

• Uitslag verloting Apeldoorn Cup 2022

Hiernaast vind je de uitslag van de verloting.

• Finaledag Apeldoorn Cup 2022 - 27 augustus

🏆 Finaledag 🏆
    Morgen is het zo ver, de finaledag van de #ApeldoornCup 2022! Om 12:00 starten de eerste wedstrijden, om 17:15 start de finale van het toernooi tussen VV AGOVV en V.V. Beekbergen ⚽

• Programma dag 3 Apeldoorn Cup 2022 - 25 augustus

De kwartfinales zijn gespeeld en de halve finalisten zijn bekend. Donderdag 25 augustus gaat de strijd verder 🏆 Ook komen de ploegen in actie die dinsdag de 23e een rustdag hadden.

• Uitslagen dag 2 Apeldoorn Cup 2022 - 23 augustus

Hiernaast vind je alle uitslagen van dinsdag 23 augustus.

• Programma dag 2 Apeldoorn Cup 2022 - 23 augustus

Na een mooie openingsronde is het dinsdagavond tijd voor het vervolg van de #ApeldoornCup 2022 🏆 Zien we je dan weer?!

• Uitslagen dag 1 Apeldoorn Cup 2022 - 20 augustus

In de afbeelding hiernaast vind je alle uitslagen van zaterdag 20 augustus.